نکاتی در طراحی لوگو
access_timeنوامبر 12, 2019
perm_identity
ارسال شده توسط onart
folder_open
بلاگ
visibility
130 بازدید

اصول دیجیتال مارکتینگ در طراحی لوگو:
- گرافیست باید درباره ماهیت برند آگاهی داشته باشد و بداند مخاطبهای این کسب و کار چه افرادی خواهند بود، پیر یا جوان، زن یا مرد، دانشآموز یا کارمند و این دست تقصیمبندیها. علاوه بر این با فرهنگ جامعه مخاطب نیز آشنا باشد و علایق، سرگرمی، سطح تحصیلات و … آنها را بشناسد. به یاد داشته باشید ، این وظیفه مشتری نیست که الزامات مربوط به لوگو را به شما بدهد، شما طراح هستید.
- بعد از آن باید به کلمهها و طرحهایی فکر کرد که به خوبی کسب و کار مورد نظر را توصیف کنند همچنین المانها و عناصری که هر یک دربردارنده ماهیت برند یا کسب و کار باشند، به عنوان مثال برند قرار است نشان دهنده یک شرکت حمل و نقل باشد یا غذای رژیمی؟ به قول یک طراح مشهور، طرح یک لوگو (بطور مستقیم) باعث فروش یک تجارت نمی شود، به آن هویت می بخشد.
- طرحهای اولیه خود را به افراد مختلف نشان دهید و بازخورد آنها را به خاطر بسپارید، چند درصد این افراد بدون آگاهی از اسم و حوزه فعالیت برند، به ماهیت آن پی بردند؟ نظر این افراد برای بازنگری طرحها به شما کمک خواهد کرد.
- به موارد استفاده لوگو فکر کنید، قرار است طراحی شما صرفا روی سربرگ و کارت ویزیت چاپ شود یا درابعاد وسیع برای نصب روی دیوار طراحی شود.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
رنگها در طراحیهای گرافیک
این مدل رنگی همانطور که از نامش مشخص است از ترکیب سه رنگ Green، Blue...
با فتوشاپ آشنا شویم
طراحی حرفهای با فتوشاپ نیز کار چندان دشواری نیست چرا که علاوه بر کلاسهای آموزشی...
ایلاستریتور همهکاره!
محیط این نرمافزار شباهت زیادی به فوتوشاپ دارد و کاربرانی که با فوتوشاپ کار کرده...
فایلهای گرافیکی را بشناسیم
تصاویر bitmap درواقع از پیکسهای رنگی تشکیل شدهاند و JPEGs، GIFs، PNG و تقریبا تمام...
نکاتی در طراحی گرافیک
فضا سازی فضا، یک مکان یا سطح خالی در یک طرح یا اطراف آن است....
دیدگاهتان را بنویسید